I'd say he's one of my closest, like a brother from an other mother


Det här är Anders, han bor i Norrland, typ. Träffade honom på Youth förra året för att hans kompis kände en av mina kompisar. Vi pratade lite när vi råkade stöta på varandra men inte mycket mer än så. Efteråt blev vi buddies på facebook, såklart. Där började vi chatta, och chatta och chatta. Plötsligt delade vi allt över den där facebook-chatten. Konstigt. När vi nu skulle ses ett år senare tänkte jag "nej det här kommer bli fett konstigt, awkward och allmänt skumt" Det blev skumt när jag först såg honom men sen gick det bra. Precis som om vi hängt tidigare. Vilket vi inte har, vi har bara pratat en massa på den där dåliga facebook-chatten som jämt ska krångla. Det är konstigt det där hur man kan lära känna varandra utan att ens behöva träffas. Ännu konstigare är att vi faktiskt hållt kontakt i ett år utan att ses. True friendship I suppose. Synd att snubben bor i Dalarna bara men en chatt-buddie är ju aldrig fel att ha! Och vem vet, någon dag kanska jag får se Dalarna också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0