this is my reality


Näe asså jag vet att jag skrev varning för dålig uppdatering för jag hade ingen lust för att blogga. Det går lite trögt så uppdateringen kommer nog var ganska seg framöver. Det har ju varit bättre liksom men nog om det, jag lever och jag lyckas fortfarande att le lite då och då, haha! bla bla bla det jag egentligen skulle skriva kommer nu....

God is not my religion, he's my father
Jesus is not my religion, he's my saviour
The holy spirit is not my religion, he's my helper
The bible is not my religion, it's my guideline
Christianity is not my religion, it's my lifestyle

and all this is my reality

Kommentarer
Postat av: jessica

Pluttegulle! Tänkte säga att man bara vill nypa i dina kinder... Men jag tror inte du blir så glad då, så jag tar tillbaka det! (:

2011-10-03 @ 14:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0