låta solen värma


Inte jättebra första skoldag. Sov dåligt inatt och mått illa hela dagen. Åkte hem efter lunch igen, somnade direkt och vaknade inte förrän lillebror smällde igen ytterdörren vid fyra. Dock kändes det som vår i luften under förmiddagen, senare kom snön igen tyvärr. Fick reda på psykologiprovet, låg ett poäng under mvg-gränsen. Det är lite sådär skrattretande strörigt men det kommer fler chanser. Nu ska jag sova, mamma påstår att om jag lägger mig i tid så kommer jag att må mycket bättre och så slipper hon sjukanmäla mig hela tiden. Ska bli så skönt att fylla arton så jag får göra det där själv! Men tills dess får jag väl pröva om hon har rätt, godnatt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0