ber om ursäkt för att jag driver sveriges tråkigaste blogg, eller näe förresten den är ju gratis så vad förväntar ni er


Har spenderat kvällen med kusiner, farbröder och avlägsna släktingar. Farfar är en fin man och har en familj på 30 personer, snart 31 och utöver det så var farfars och farmors syskon, vänner och andra nära och kära närvarande. En av mina farbröder hade satt ihop ett fint bildspel på farfars liv, svart och vita bilder är så otroligt fina. Och när jag såg bilderna från när farmor och farfar var unga, blev jag nästan avundsjuk. Farfar såg ut som Elvis fast smalare och farmor var jättesöt i sitt blonda lockiga hår, de hade en gammal cool bil, bilderna var svartvita och det var 60-tal. Det såg så idylliskt ut på något sätt, jag lever i fel tid haha. Men nu ska jag nog sova så jag kanske kan bli av med den här förfärliga förkylningen. G'night!

Kommentarer
Postat av: jessica

SNYYYYGG! <3

2012-01-28 @ 23:58:23
Postat av: Cool_Girl_V_Star_95

Wow! What a lady!

Girl you're taking hotness to a new level!

2012-02-23 @ 15:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0