yltnereffid sgniht ta kool

Hemma idag igen, det här börjar kännas som en vana, inte bra. Men livet känns ganska gött just nu engelskan går strålande fick mvg både på muntligt anförande och uppsatsen, det känns såååå bra att vara bra på något! Jag brukar annars inte glänsa, alltid ligga runt vg men engelskan that's my subject! Dessutom fick vi idag reda på vart vi får åka i trean på våra fältstudier, jag och Ola med flera kommer att åka till östra Indien i 2,5 vecka det ni! Den starka vintersolen bländar mig just nu men det gör inget, det bara förstärker känslan av att livet är bra. Jag är glad idag och imorgon är det fn-rollspel som gäller i Kristianstad, för imorgon är jag nämligen frisk. Det har jag bestämt. Nu har jag fixat klart mitt cv också, det ska bara lämnas in. Men nu mina damer och herrar ska jag äta upp de sista lussekatterna och plugga spanska. So long!

juni 2011, pure happiness

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0