stop it right there

Är så trött på att vilja vara allt det som jag inte är. Blir så arg. Önskar fortfarande att en morgon vakna upp och vara 1dm kortare, 10kg lättare och 100 gånger sötare. Det är sånt där som sitter i, går inte att skaka loss. De säger att de är snyggt att vara lång, ni vet alla de som inte är det. För det är livets komiska ironi. Du vill vara det du inte är och det du är det vill du inte vara. Jag blir så arg. Det enda jag borde vara är tacksam. Tacksam för hälsa, mat, hus, vänner och allt annat som jag ständigt tar för givet. Det kunde ha varit så mycket värre. Jag kunde lika gärna ha varit född här....

Slumområde i Mumbai, ett av Asiens största. 1 miljon invånare.

Kommentarer
Postat av: Jessica

ååh! vilka bilder, hemska men talande liksom!

2012-11-09 @ 09:43:57
URL: http://jessicaemgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0