sunday sigh

Vi möblerade om på rummet och gjorde en gigantisk säng, här kommer vi ha det gött. Elin och jag. Notera att vi köpt likadana påslakan, Ikea är bästa grejen.
Söndagar är det städdag här i kollektivet och vi åkte på toaletterna, det äckligaste jag sett på länge. 16 personer (majoriteten killar) och 3 toaletter, ni kan själva tänka er. Efteråt tog vi en lång power walk ner till havet och jag har sagt det förut, jag säger det igen; Oslo är fruktansvärt vackert. Solnedgångarna här är magiska! Både jag och Elin sa att vi är så himla glada att vi faktiskt åkte iväg, det här är vår stad nu. Vi bor här och vi älskar det.


Kommentarer
Postat av: Mallan

Serju sjukt mysigt ut!!

2013-10-14 @ 00:01:25
URL: http://malinyman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0