jag vet inte

Jag är en sån som en tycker synd om. Just nu är jag det. Människor lider när de ser mig. Jag ser det i deras ögon, deras sätt att titta på mig. Deras sätt att le när de möter mig i affären. Det är något i deras ansikten som säger "jag vet vad du går igenom, jag lider med dig". Det känns nästan som om jag vore sjuk. Alla har överseende med att jag inte hör av mig, överseende med att jag inte svarar dem, att jag inte orkar. Ja, människor har överseende med nästan allt just nu. Och jag förstår det, men jag vet inte hur jag ska bete mig. Jag vet inte hur jag ska bemöta deras sympati, deras medlidande. Jag vill inte ha den här rollen.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jag tror att människor har svårt att agera normalt för att de blir obekväma av sina egna reaktioner och känslor. Om det är något bra eller dåligt, kan bara du avgöra. Glöm inte bort att du fortfarande är du, trots att allt annat är upp och ner just nu. Men titt, det rimmade ju till och med. Jaja, nog med filosoferande från min sida. Jag önskar dig en god natt, Hanna <3

2015-10-21 @ 22:00:28
Postat av: Anonym

Goa du, fast vi inte har så mycket kontakt tänker jag på dig och familjen massor varje dag, ber för er och har en klump i magen. Sånt här får inte hända! Åker förbi stället varje dag på väg till jobbet! ❤️. Susanne

2015-10-22 @ 21:14:44
Postat av: Anonym

Goa du, fast vi inte har så mycket kontakt tänker jag på dig och familjen massor varje dag, ber för er och har en klump i magen. Sånt här får inte hända! Åker förbi stället varje dag på väg till jobbet! ❤️. Susanne

2015-10-22 @ 21:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0