tjockehelg

Min helg har varit helt okej.
I fredags åkte vi hem till framor o farfar för att fira farfar. Rena tårt och kakkalaset. Rullade nästan därifrån ;)
Lördagen började med en vanlig skoldag , öppet hus för föräldrar och blivande sjuor. Segt är nog ordet som beskriver det bäst.
Direkt efter skolan stack jag och en kompis in till nova. Eftersom vi var grymt hungriga käkade vi chicken noudles på wookkitchen såklart, alltid lika gott! Gick runt i alla affärerna och köpte oss varsin chokladmilkshake, yummi!
Vi avslutade naturligtvis novaturen med skopunkten! Det blev ett par skor, hahaa I löööve shoes!
På stationen fick vi sen stå och vänta på tåget i hela 40 min! GRRH!! Ibland blir man bara så sjukt trött på det här vädret, skånetrafiken och snön!! Vi köpte drickyoghurt medans vi väntade som jag slukade med detsamma.
Väl framme i vår lilla by gick vi till ica och köpte glass och chokladsås för att sedan dra hem till en kompis och ha myskväll med Girlsen. Där bjöds det på chips, godis, choklad, glass och åter chips. Vi tittade på the stepfather rätt okej film. Men en riktig tjockedag blev det.
Idag, söndag, har jag bara varit hemma och skall förbli det hade jag tänkt, är ritigt trött.
Men en sak jag måste göra är fixa mitt gymnasieval det ska vara bekräftat imorgon. PANIK!
Nä inte riktigt jag vet vart jag ska söka, tror jag.....
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0