pardon the way I stare, there's nothing else to compare




Jag har precis avnjutit en tallrik med glass och jordgubbar och en kopp kaffe, vardagslyx! Lyssnar på Tingsek så underbar! Jag älskar hans tolkning av Can't take my eyes of you, tryck på play ovan och lyssna på sann örongodis. Försöker hitta ackorden han använder men utan framgång och jag är fruktansvärt dålig på att planka låtar så jag har letat upp Four Seasons version. Gör min egen tolkning av den istället. Haha låter hemskt men jag ska lära mig det här med att spela gitarr, JAG SKA! Sådär har jag i och för sig sagt i 3år nu, det går sakta sakta sakta men säkert framåt. Återgår nu till spelandet,
pussss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det jag läser?? KAFFE?? VARFÖR förstöra glassen och jordgubbarna med KAFFE??? ;)

2011-07-13 @ 22:08:16
URL: http://hagerklint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0