Wednesday


Terminens sista grupparbete går ut på att vi ska ut i vekligheten och observera samt göra kopplingar till det vi lärt oss under terminens gång. Vi bestämde oss för att göra en observation på Emporia. Jag är inget fan av köpcentrum och som vanligt handlade jag inget förrän vi kom in på myrorna, en tantkofta för 85 spänn kändes givet! En vit tisha från Zara (se ovan) för 90 riksdaler och ett par alldeles för dyra skor inhandlades också. Jeansen på bilden införskaffades på Urban i Oslo, blommigt värre! Jag var var helt slut i huvudet efteråt, att gå på stan är så mycket trevligare i min mening men hade i vilket fall en trevlig dig med mina gruppmedlemmar. Nu äre bara redovisning, en inlämning och en komplettering kvar sen är den här terminen finito!

Kommentarer
Postat av: KMStyle

snygga byxor!

2014-05-30 @ 20:38:31
URL: http://kmstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0