vi skulle ju klä granen Lillebror

Vid det här laget skulle vi ha åkt på vår årliga julklappsrunda Lillebror. Vi skulle knåpat ihop paket till mamma och pappa, mormor och morfar. Idag skulle vi klätt granen, du skulle satt i ljusen först och sen hade vi hjälpts åt med kulorna och de glittriga kottarna vi gjort på dagis. I år blir det ingen gran Lillebror, jag kan inte förmå mig att klä den utan dig. Med klapparna har det blivit sisådär Lillebror, det är inte samma sak utan dig. Jag orkar inte tänka på att varenda jul framöver kommer bli såhär, utan dig Lillebror. Jag försöker överleva den här julen först. Tanken slår mig för jämnan - vad ska jag ge Ben i julklapp? Men jag har inte köpt någon julklapp till dig i år Lillebror. Det blir ingen jul i år Lillebror, vi skulle ju klä granen Lillebror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0