hör du mig

Hör du mig?
Ser du mig?

Känner du min sorg, min längtan efter dig?

Ibland önskar jag att jag var där du är.
Önskar du någon gång att du var här med oss?

Det är inte rättvist att livet delade på oss. Att vi inte fick följas åt längre än hit.

Det allra mesta påminner mig om dig, ett ord, en sång, en keps på en buss, ett samtalsämne, en vind.

Känner du dig också vilsen såsom vi kan känna oss förlorade utan dig?

Finns det något sätt som jag kan nå dig på andra sidan molnen?

Hursomhelst vill jag att du förstår att vi älskar dig så.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fint.

2016-01-03 @ 14:01:46
Postat av: princessmelis.com

Åh blev precis jätteledsen när jag läste allt fint på din blogg! <3 Skickar massa styrkekramar till dig vännen <3 <3

Svar: åh, tack så hjärtligt <3
Hanna

2016-02-19 @ 13:57:57
URL: http://princessmelis.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0