shopping utan framgång

Idag skulle jag och mamsen ta en liten tur i Lund och leta julavslutining och nyårskläder. Vi letade och letade men förgäves, allt jag fick med mej hem var ett par jeans som jag förmodligen kommer att lämna tillbaka eftersom det inte fanns i den storlek jag önskade. Men jag prövade några få kläningar som jag tyckte var hyfsat snygga på galgen, på galgen jaa men på såg det konstigt ut. Jag letade även kavaj jag hittade några snygga till hyfsade priser men jag har förlånga armar och för smal midja tydligen. Jag passar inte in i deras storlekssystem -.-
Det känns lite pissigt att man inte kan hitta nått bra , men bättre lycka nästa gång. Hoppas jag.

Have it your way!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0