Kompis det är bra nu

Jaa allt känns så himla bra.
Jag vet vem jag är och jag vet var jag står.
Jag vet vad jag tror på för det är ett valt jag gjort och bestämt mej för att följa.
Jag vet att jag är omgiven av underbara vänner som jag älskar.
Jag vet att jag har min familj som alltid finns där för mej.
Så nu är det bara att släppa loss, leva fullt ut. Till 100%. En utmaning kan man säga men jag känner mej redo för att anta den utmaningen. Vad har jag att förlora?
Jag vet inte vart jag är på väg i livet men jag vet var jag kommer ifrån. Jag har möjligtheten att styra var jag kommer att landa men än är flygplatsen långt bort.
Jag vill påverka, jag vill förändra, jag vill vara det jag är bäst på alltså bara vara jag.
Visst finns det grejer som tynger ner mej, saker som jag inte är så nöjd med men styrka är inte att aldrig falla styrka är att alltid resa sej igen.
Till sist vill jag avsluta med att Jesus älskar dej.
Ha nu en riktigt fin vecka för det tänker minsann jag ha!
 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0