bara måååååååndag

Hej hopp!
Imrose vaknade jag kl 8!! :O helt sjukt, jag menar jag sover alltid typ aslänge. Håller jag på att bli sjuk måntro :O
Idag har jag iaf hämtat ut min mobil som varit inne på lagning.. igeeen -.- nu funkar den iaf prima (Y). Jag har även hämtat ut mitt tågkort som gör att jag kan färdas till och från min gymnasieskola utan att betala ett enda öre, asbra (Y). Men nu är det så att jag måste fixa en bild till det här kortet, ett svårt val må jag säga. Det enda kravet på bilden är att den inte får vara mer än ett år gammal och man ska se att det är jag. Fatta stort urval jag har nudå. Jag får ta och fundera helt enkelt.
Nu ska jag snart dra till Mozart för lite filmmys med girlsen, bäst att jag fixar till mej lite då.
see you later alligator!



vad tror ni om den här bilden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0