finally some update!

Jag är ledsen att jag inte varit särskilt aktiv men jag har haft ett liv.
Malmö festivalen har stått på schemat nästan var dag föregående vecka, fett med ös har det varit!
Jag var faktiskt duktig och tog med kameran en kväll men sen visade det sej att minnet går inte att läsa så jag kan inte föra över bilderna som jag nämde i tidigare inlägg.
Just nu har jag egentligen engeslka lektion, baaaad Hanna! Vi fick i uppgift att under lektionen skriva 200-300 ord om disciplin. Det var ju inte det lättaste kan jag säga eftersom disciplin är ganska så astråkigt ämne. Jag har mest tillbringat den senaste en och halv timmen till att glo på skärmsläckaren.Bubblorna är helt makalösa :D


and my background is awesome I know (Y)

peace out folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0