goodafternoon, sweet monday

Jag ska tydligen läsa spanska, hoppsan. Det står på mitt schema och jag har icke valt det. Hade bara tänkt fortsätta med franska steg 3 men nu blev det spanska steg 1 också. Är dock tveksam angående om jag har ork och lust att börja läsa ett nytt språk. Får nog ta ett snack med syv, vill ju inte missa värdefulla poäng men det borde nog räcka med alla andra femtioelva kurser vi ska läsa. Ahja nu har jag iaf helt plötsligt 20-30 glosor spanska till imorgon, AWESOME....
INT 1 A skapade idag en klassblogg, väldigt trevligt tyckte vi. Så där kommer man kunna läsa om våra väldigt INTressanta skoldagar och fina resor... eller nått. Vi får väl se vad som händer men du hittar oss iaf här .
Nu tänkte jag läsa spanska och lite naturkunskap, läsårets första läxar YEAH!
Have a wonderful Monday! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0