It's time for LÄGER!

Yes då har det gått ett år sen sist. Kl 15 idag ska jag finna mej på en lägergård med en massa andra goa ungdomar. Det är fjärde sommaren iår som jag åker på läger, det hör liksom till. Det ska bli kul att få träffa alla igen. Men denna sommaren har jag faktiskt inte tänkt så mycket på lägret, men nu helt plötsligt är det snart dags att åka. Det kommer nog bli riktigt bra tror jag. Lägret slutar på tisdag.
Då blir det till att packa om för dagen efter drar la familia upp till Stockholm på nån sorts familjesemester. Så jag kommer förmodligen inte blogga något den närmaste veckan men jag tror ni klarar er ändå. Det finns ju tuuusan andra underbara bloggar.
Så ha ett bra liv nu då! ;D


bilden är från förra årets läger


Kommentarer
Postat av: Sara

Nu är vinnaren av veckans blogg uppe på bloggen! Kika gärna in för att se om det var du som vann!♥

2010-08-08 @ 20:20:25
URL: http://myfashionandstyleblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0