open up the doors and let the music play, let the streets resound with singing

... songs that bring your joy and songs that bring your hope!

Gör en liten mellanlandning hemma. Är jukt trött men har haft ett toppenbra läger! Lärt känna nya människor och kommit närmare gamla vänner. Har fått ta del av intressante diskussioner, grymma predikningar, asbra lovsång och härlig bön, GOD IS AMAZING! Jag har skrattat så jag fått ont i magen och inte kunnat få luft. Vid lägrets slut var 2 tredjedelar av mina kläder blöta, efter vattenkrig, folk som bara helt random hällt vatten på mej och blivit kastad i den lilla poolen. Min väska lukta goooott! Nej asså jag är ju trött och jag behöver få lite sömn. Det har det varit brist på dessa dagarna.
Goodnight, sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0