second day in school

Vet inte hur många papper jag har skrivit på totalt nu om skåpsavtal, datoravtal, säkerhetsskåpsavtal och jaa allt möjligt orkade knappt läsa igenom alla papprena. Men idag fick vi iaf våra datorer, och jag gillar dom! Jag är ju dock inte särskilt tekniskt av mej och vet inte mycket om datorer, men datorn duger alldeles utmärkt för mej! :D
Vi har haft svenska, idrott och historia idag. På idrotten joggade vi runt i Hässleholm för att hitta till alla idrottsplatser och sen jogga vi en sträcka på 1,7km inte så farligt kan tyckas och en mjukstart enligt vår idrottslärare. Men för en otränad själ som mej så var det lite ansträngande hahaa. En nackdel som jag har är att det kvittar om jag springer 100m eller 1000m jag blir alltid röd i fejjan. Idag blev jag extremt röd som en kräfta och det höll i resten av dagen -.- SUPER!
Jajaa sånt är livet.
Efter skolan sökte två av mina gamla klasskamrater (som också går i HLM fast på en annan skola) upp mej och så gick vi och tog en fika och pratade på om våra linjer, klasser, lärare och allt annat nytt. Uppdaterade varandra. Mycket trevligt (Y)
Nu ska man bara komma in i rutinerna, imorgon är det uppstigning kl 06.00!

löööööve
Hanzan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0