tänk inte ens tanken

Asså när killar över 25 år (män kanske man då ska kalla dom) kollar på en sådär som killar gör då blir jag arg.
Häromdan när jag och mamsen var på city gross och skulle handla så var där en kille som var minst 25 bast som verkligen KOLLADE, ni vet sådär när man börjar nere vid fötterna och sen kollar uppåt. Det gjorde den här killen och när hans blick kom upp till mitt face och han såg att jag glodde på honom så log han sådär uppskattande som om han gilla vad han såg. Jag ville bara springa fram till honom skrika rakt upp i hans nylle "JAG ÄR 16 ÅR FFS!"
Även om jag kanske ser äldre ut än vad jag är så ser han väl för hela friden att jag är ganska mycket yngre än honom. Det känns bara så grymt fel jag menar det finns tjejer i hans ålder som han kan kolla på. Låt mej handla på city gross med min mor ifred.
Ajaa sånt är livet , hahaa.

Hejsvej
leverpastej

Kommentarer
Postat av: Vews

Hahaha,det är bra Hanzan!!

2010-08-03 @ 18:53:17
URL: http://verymuchvewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0