nationella

Jaha då var alla nationella prov i svenska avklarade. Grymt besviken är jag. Just nu har jag mvg i svenska men min lärare sa att ahn kommer sänka mej om jag inte får mvg på proven. Vilket jag inte kommer få, läsförståelsen var knepig och till uppsatsskrivningen var det inga bra ämnen som passade mej. Så jag sög rent ut sagt, har ju dock inte fått reda på vad jag fick för betyg på proven men min magkänsla och mitt förstånd säger mej att det inte blev bra. Åh det stör mej för i höstas gjorde vi förra niornas na prov och där presterade jag mvg. Sen när vårt prov kommer så skiter sej allt. Jaa detta förstörde min dag.
Men nu är det som det är.
Imorgon är det fredag det är ju däremot superpositivt. Imorgon är det också läger med ungdomarna i kyrkan, fre-sön. Lägrena brukar alltid vara kanonbäst så mina förväntningar är skyhöga! Jag längtar! :D
Hoppas ni får en fin kväll!
KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0