one of those ordinary days

Dagen började med att mamma skrek " HAAANNNAAA FRUKOST NU! UPP MED DEJ, DU SKA JU JOBBA!!!!"
åh snälla tyst med dej var typ min tanke just då, men jag fick tvinga mej upp ur min sköna härliga säng. Käka min frukost och off to work. Där gjorde jag det vanliga, dammsög, städa toaletter, bädda sängar och lite sånt smått och gott. När jag kom hem hittade jag en burk med pastasallad i kylen som min kära mamis gjort till mej, GOTT! Jag letade upp en bok som jag påbörjade för åratal sen men aldrig läst ut. Fick dock börja om från början nu men den sägs vara bra så jag hoppas det är värt det. Tusen strålande solar av Khaled Hosseini säkert många av er som läst den. Jag har läst Flyga drake som han också har skrivit, den kan jag absolut rekommendera. Jag la mej i bikinin i solen och läste, får ju passa på att bli lite brun också. När jag tröttnat på det var det dags för kvällsmat. Sen sprang jag en runda, riktigt befriande faktiskt. Känns skönt nu efteråt, nyduschad och fräsch. Jag tänkte nu frossa i höstens mode, nya H&M katalogen har landat i vår brevlåda. Varför skriver jag detta kan undras. Jaadu ingen aning kanske för att min dag har varit så oerhört intressant ;)
Jag bjuder på en liten bild från gullbranna.



Have it your way!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0