the way you making me feel

soooooommar!!!!
i löve it.
Igår åkte Girlsen till Lomma beach och hängde där hela dagen riktigt MYSIGT och det kommer definitivt göras fler gånger.
Idag har jag jobbat, kom hem 14.30 och bara tog det lugnt. Vid 17-tiden åkte vi in till the market of the year, Hörby marknad. Jag har varit där varenda år sen jag var liten, jag bara måste dit. Inte för att jag handlar så mycket precis köpte en langooooos , en munk och en rem med smak av sur rabarber MUMS!. Man åker dit för att träffa folk och för att det hör sommaren till. Träffade en rad av goa gamla vänner som jag inte sett på evigheter så det var faktiskt riktigt roligt. Fick mej en pratstund med Vews också, det var på tiden.
Jag har absolut inga planer för morgondagen bara det att jag ska sova läääänge för en gångs skull. Tar det som det kommer och planerna för dagen beror ju också på vädret.
Have it your way!



bild från lomma, på mej och musslan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0