is this the way it's gonna be little darling, we go riding on our horses yeah yeah

Sådär ja! Balkläning och skor fixade, äntligen!
Klänningen kändes inte helt hundra men det var närmast bland alla tusen klänningar jag kollat på. Affärerna är så tråkiga, det är sjukligt svårt att hitta en snygg klänning till ett bra pris. Men efter att jag köpt skorna också så kändes det lite bättre. Jag ska göra min outfit så snygg jag kan och banka in i mitt huvud att jag kommer vara jättefin. Allt handlar om inställning. Bilder får ni inte se förrän efter balen, jag vill ju inte avslöja hur det kommer att bli ;)
Just nu skriver jag klart mitt biologiarbete IGEN, skrev det i torsdags men glömde spara -.- klant Hanna!

Ikväll blir det lite partaj för en kompis, grillmys med härligt folk. I've gotta a feeling that tonight's gonna be a good night (Y)
Nä nu måste jag återgå till biologin, ha en riktigt fin lördag!
pusshaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0