just the thought of you makes me smile

Åh jag är så trött på den här dumma förkylningen nu kan den gärna få släppa!
Men helgen har trots det varit mysigt. Igår tog jag och några fina vänner mopparna ner till sjön för att grilla och ta årets första dopp. Det var en kanonkväll med riktigt sommarväder. Vi fixade en eld som vi myste runt. Lånade två kanoter och tog en en paddeltur. Badade en smula och skvätte lite vatten på varandra. En riktigt mysig eftermiddag. En bild på mej och JK i kanoten följer med. Andra gången som jag satt i kanot i hela mitt liv så vi paddla mest runt i cirklar men det var kul det med.

Tanken på allt som jag måste fixa i skolan denna veckan gör att jag helst inte vill gå och lägga mej. Matteprov, hemkunskapsprov, ett fett biologi arbete och min tavla på bilden. Matten har jag helt glömt bort så där har jag inga höga förväntningar. Hemkunskapen känns inte jätteviktig har kollat igenom den så det ska nog gå.
Bilogiarbetet är bara att sätta sej och skriva, det kommer ta tid.
Tavlan har jag inte ens kommit halvvägs med den kommer aldrig bli klar i tid och jag behöver behålla mitt mvg. Jaja den som lever får se. Jag behöver nog min skönhetssömn trots allt. Ska dricka upp mitt te och sen krypa till sängs.

G O D N A T T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0