Harry Prutter and the deathly hallows



Jaa jag fick tag på biljetter till filmen i onsdags, vet inte varför jag inte skrivit det tidigare för filmen var AWESOME!
Jag förstår inte varför folk säger att filmerna är kassa, det är dom icke! Dock så är böckerna sjukt mycket bättre men ändå :D Filmen var nog den bästa hittills fast det kanske är för att det var längesen jag såg dom andra men jag tyckte faktiskt om filmen. Känns som att de har fått med det mesta viktiga från boken och jag vill ha nästa film NU NU NU!
Bilden är från biobesöket, Alice hade letat upp sjukt passande glajjor och vi bunkade upp med Ben & Jerrys längst bak i salongen. Finfina tösor det där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0