ta mej till den platsen, där jag bara ser ditt ansikte

Klockan är nu fem över fyra och jag sitter helt ensam i klassrummet, känns fett skumt. Jag gillar inte att vara ensam på platser som denna, ett klassrum. Ett klassrum ska inte vara tomt, det ska myllra av människor. Som pratar, diskuterar, skrattar, pluggar och allt annat ovettigt som man pysslar med i ett klassrum.
Jag hade tänkt skriva om Napoleon till vårt grupparbete, 40min redovisning om Napoleon. Buyaah!
Men istället så sitter och och accepterar alla mina spelapplikationstillfrågningar på facebook, folk frågar varför jag inte ignorerar dom. Jo för att när jag väl har tråkigt så är farmville, happy aquarium och mafiawars ganska bra tidsfördriv. Dagar när man är sjuk tex då är jag superaktiv på farmville annars spelar jag det aldrig längre.

Redan torsdag, alltså är det helg imorgn igen. Tjena vad dagarna går fort, det var ju nyss lov. Imorgon blir det cafékväll med ReUnite (ungdomsgruppen i min lilla kyrka som jag går till), jag och Nelly ska leda lovsången. Känns inte helt hundra med tanke på att min röst har varit lite krasslig efter en förkylning och ungdomskonferens.
På lördag ska jag försöka träffa en fin liten filur, en av dom finare filurerna faktiskt om jag lyckas övertala mina föräldrar om att jag inte behöver vara hemma och ta det lugnt. Årh att dom aldrig fattar! hahaa ;)
PÅ söndag den årliga fars-dag-och-mårten-gås-middagen inplanerat med mamsens släkt, obligatorisk närvaro.

Näe nu har jag gjort det igen, skrivit ett sånt där meningslöst långt inlägg som ingen orkar läsa. Jag skyller på min tristess ;)
Ha det sådär superbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0