don't stop believing, hold on to the feeling



WHEEEEEE! WHOA WHOA!
I'VE GOTTA FEELING WHOOA WHOOA THAT TONIGHT'S GONNA BE A GOOD NIGHT
Ikväll intar musslan och jag Götebooooorg, ZZ TOP på skandinavium står på dagordningen. Någon är visst ultrapepp (Y) Känns som en asbra inledning på helgen. Jag och Musslan har varit kompisar sen förskolan och när vi var typ 12-13 år hade hennes pappa hade en samlings-dvd med ZZ TOP's musikvideor, denne satt vi och kollade på mer än ofta och nu några år senare ska vi se dom live. Hahaa fint ska det vara!
Om jag hade varit hemma hade jag bjudit på en gammal go bild på oss men nu är jag i skolan så ni får nöja er med en bild som endast är ett år gammal ;)
HAVE IT YOUR WAY!
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0