shine your light a little brighter



Ush ush ush, så mycket som man går och bär på hela tiden. Man måste ju tänka så mycket. Har inte varit på topp precis den senaste tiden vilket ni kanske märkt, I'm doing my best to always wear a smile!
Men ikväll blir det tjejkväll med några av världens finaste flickor, I am sooo looking forward to it. Då får man prata ut, skratta, ibland gråta en skvätt, se en skön film, äta god mat, skvallra lite, trycka i sej onyttigheter så väl som nyttigheter. Jag är i stort behov av en sån kväll just NU så vad skulle vara mer passande än just det ;)
Bilden är från just en sådan tjejkväll, therefor the pic.

Igår var en skön kväll i kyrkan, de flesta var där och vi hade några fina gäster som hälsade på. Jag höll i lovsången, thank god för grymt duktiga musiker som hade fixat det alldeles utmärkt utan mej. Jag ser inte riktigt min roll i det hela. Min röst höll inte för att sjunga igår så jaa jag stod där och såg glad ut :P hahaa tragiskt.

Näe nu ska jag nog snart gå och ta en dusch och sen bär det av till Linnea!

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0