what's the point of doing anything


what was I doing here agian?

sitter i skolan, mina lektioner börjar inte förrän 09.30. vad jag då gör här? jaa bor man på landet så är kollektivtrafiken inte alltid supertajmad.

Mina betyg sjunker som en sten i vatten. What's wrong with me?
Jag brukar inte vara såhär. Jag brukar kunna plugga, jag brukar kunna lära mej, jag brukar kunna prestera. Jag hoppas det bara är en fas jag är inne i för detta håller inte. Jag kan inte gå ut internationella programmet med G i alla ämnen. Jag kanske valde fel program trots allt..... men vad skulle jag annars göra. Det är väl bara att hålla ut och ta sej i kragen. Goda resultat kräver hårt arbete, so let's work.... or something.
yeah this is my silly life, be seeing you!

Kommentarer
Postat av: Vews

Alla går nog ner i en slags dålig kurva när det gäller pluggandet! Men det är bara ta sig i kragen som sagt! du är smart & intelligent ingen tvivel om saken! Kepp it up girl! <3

2010-10-20 @ 16:55:19
URL: http://verymuchvewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0