allt går ju inte att mäta för hur skulle då världen se ut



..men jag vet att när jag blir stor så är du ändå alltid min lillebror, baabaaabababaaabaa"
Reklamlåten till GB's vaniljglass med chokladkross som jag just smaskat i mig. MUMS!
Haft en ledig dag idag, inte helt fel asså. Skulle egentligen ha pluggat en massa men dagen har mest bestått av sova, två timmar shakespare och äta. Gjorde några mattetal och sen kom jag fram till att näe jag fattar inte det här. Nu har jag pluggat lite franska glosor. Känner mig nöjd, haha!
Men nu ska jag kila ner till tv:n och se sista avsnittet av danska serien Borgen som jag och mamsen följt. Helt okej serie, gillar danska serier så mycket mer än svenska!
pusss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0