fake it until you make it


end of weekend
söndagkväll igen
har inte ens pluggat hälften så mycket som jag borde, skolan tar knäcken på mig just nu. Vill inte mer om jag ska vara helt ärlig.
Igår var släkten här och firade lilla mig, inte så mycket att fira men fyller 17 nästan vecka så lite lax och tårta fick man ju bjuda på. Det var gott, jag var sjukt trött men annars var det trevligt. Jag tycker om mina släktingar.
Nu lyssnar jag på Johnny Cash, åh han är fin han!
Hoppas ni får en riktigt fin vecka allesammans!
pussss


Kommentarer
Postat av: Mallan

Måste bara säga !Keep on kämpa! Fett jobbigt ibland, men jag vet att du klarar det Hanna!! :)

2011-04-11 @ 19:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0