if life is a radio, turn it up to ten

Toppen! Har gått och blivit sådär superförkyld, inget roligt alls, Dessutom nyser jag hela tiden, dumma björkar! Fast dom är rätt fina, nu är ju allt så grönt. Jag älskar vår trädgård på våren och sommaren. Alla blommor kommer fram och alla träden blommar. Äppelträden är mäkta vackra när dom slår ut, körsbärsträdet också! Och för att inte tala om "Japanträdet" nedanför mitt fönster, vet inte vad det är för träd men jag tänker Japan när jag ser det haha sjukt fint! ÅÅHHH! Ska försöka ta lite bilder så ni kan få se mitt paradis, säkert inget paradis i era ögon men ändå!
Ikväll blir det Valborg i Malmö men en massa goa vänner, fårse om jag orkar kånka på kameran. Det blir nog fett med ös! Och jag är så pepp!
Nu ska jag vispa grädde till pappas pancakes, ha en riktig höjdar kväll och take care!
pusssssss

bara för att jag käkade glass med Ola och Anton efter skolan igår, goa grabbar! och go glass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0