carry on smiling and the world will smile with you


Bestämde mig för att idag skulle vara en dag då jag skulle vara hemma, plugga matte, umgås med familjen och springa en runda. Jag sov halva dagen. Tittade på lillebrors fotbollsmatch. Käkade middag på byns bästa hamburgarställe med familjen. Kom hem såg en film, för det regnade. Öppnade matteboken. Stängde matteboken. Satte mig vid datorn. Gjorde halva svenskan och bloggade. Haha jag har iaf gjort halva planen! Har faktiskt varit skönt att bara varit hemma och tagit det lugnt. Jag kände att jag behövde det. Annars skulle det blivit total kaos i min skalle. Hoppas ni har en fin helg och tar hand om er själva och varandra! Gör det! så blir allt bra till slut (y) Nu ska duscha och sen sova i min sköna säng!
pussss

Kommentarer
Postat av: sofia

sv; det var det kan jag lova hihi :)

2011-08-28 @ 02:13:44
URL: http://bjursaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0