I believe you will guide me through


Första dagen som en gymnasietvåa avklarad! Kom till skolan vid 12 tiden och käkade köttbullar med Nic. Halv 13 var det samling för alla tvåorna i aulan. En av alla femtioelva rektorer höll ett tal och sen fick även de andra rektorerna informera om resursdagar och skolkpolicy. Efter aulan var det ner i hemklassrummen. Nya platser blev tilldelade och vår nya mentor presenterades, hon verkade riktigt trevlig! Kvart i två var sen hela dagen slut, meningsfull skoldag! haha. Jag sprang ner på stan med Ebbish och handlade en kalender, för en sådan behövs när man går på Int. Annars kommer jag aldrig komma ihåg alla tusen uppgifter vi kommer att få. Måste säga att det var härligt att få se alla snygga skolkompanjoner igen, allt var sig likt!  Tog mig en ny titt på schemat idag och det hade förändrats sen jag sist såg det, till det bättre! Mitt hjärta ler. Det här året blir tufft men det verkar ändå se ut som att jag ska klara mig igenom det här ganska bra ändå. Nu är det tillbaks in i rutinerna som gäller, kanske ska börja med att lägga mig i tid? Har ju lovat mig själv att verkligen sköta mig detta året. Inga deprissioner tack! Så nu ska jag borsta tänderna. Godnatt!
pusssss

Kommentarer
Postat av: Emma

Du kommer ta dig igenom året utan några problem!! Jag tror på dig. Och vad skönt att schemat har blivit bättre!

2011-08-17 @ 13:14:08
URL: http://hagerklint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0