i can only blame myself for thinking you were different


Sitter här och smälter in i min soffa, tihihi! Så stolt över att ha rensat undan berget med kläder som tidigare gömt min randiga bäddsoffa. Nu har jag kunnat rulla upp den och använda den som man ska! Snart ska den prydas med min nyinköpta filt efter att jag dammsugat rummet och bytat ut min gamla lampa. Det börjar bli ordning på torpet här! Men jag är lite sorgsen över min blåa skor som min mor en gång köpte i sina unga år. Dom befinner sig i England. Några av gästerna på B&B:et där jag jobbar hade råkat få med sig dom hem eftersom jag hade ställt skorna i hallen där all deras packning stod parkerad. Typiskt! Jag tyckte verkligen om de där blåa gamla fake conversen, jaja jag har fått en liten ersättningsslant så nån dag får jag väl ta en runda inom skoaffärn. Hitta ett par nya. Återgår nu till att städa och sjunga duetter med Maggio! Eller näe måste inom toan först, galet kissinödig!
pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0