I don't wanna see life passes by with me just standing there waiting for it to start


Jag har lite panik, så mycket att göra. Tiden räcker inte till! Jag är sjukt trött, redan! Inte bra. Igår var ingen bra dag, huvudvärk, illamående och fruktasvärd trötthet. Gick i skolan till halv 4 och sen fick jag åka direkt till kyrkan för övning med bandet. Jag hade ingen ork alls egentligen. När vi kände oss färdigspelade konstaterade vi att vi minsann var hungriga så jag och boysen på bilden gick och käkade pizza. Hade egentligen en massa läxor att göra men jag måste säga att det var så skönt att komma ifrån allt en liten stund. Umgås med människor som får en att skratta. Jag hade inte skrattat på hela dagen förrän de sällskapade mig då skrattade jag mest hela tiden. Så dagens tips: även om du känner dig kvävd bland läxor och alla måsten, ta dig tid för saker du tycker är roligt också! Annars orkar man aldrig ta sig igenom ett helt läsår. Man måste ju få leva lite också, det tycker jag är en mänsklig rättighet skolan borde ha i åtanke lite mera.
pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0