i'll be around when the others are counting you out


Gårdagskvällen spenderades hemma hos Nicnic. Vi skulle hyra film, det tog ungefär en timme för oss att komma fram till att vi ville se Don't mess with the Zohan....ellerja Niclas ville se den haha. Ja jo det var väl en ganska kul film, lite jobbig humor men Nic gilla den. Hans mamma bjöd på en mumsig äppelpaj också vilket fulländade kvällen (y) Okej för att reda ut det här en gång för alla, nej vi är inget par och nej vi har inga planer på att bli det heller. Kände att frågan säkert skulle komma upp, det brukar den göra. Folk är på nått sätt inte vana vid att killar och tjejer är nära kompisar, konstigt tycker jag. Fast jag har ju alltid hängt med grabbar lika mycket som med töser så jag är väl van.
pussss

Kommentarer
Postat av: jessica

joooohoo, jag ser det i dina ögon hanna! Dom tråånar efter niclas, det är helt gaalet! men tyvärr är han nog inte tillräckligt intresserad... ;( Jag tror han vill ha mig.. du vet!

2011-08-07 @ 17:12:41
URL: http://jessicaemgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0