I can't regret it and it feels good


Sitter i min soffa nu igen på mitt lilla rum långt ute på landet. Har kommit hem från tre underbara dagar i den lite större staden Helsingborg. Har sovit hos Jessica de två senaste nätterna som ni kanske förstått. Jag orkar inte ge någon ordentlig resumé på allt som vi hittat på, det är förmodligen ingen som orkar läsa det heller så vi skippar det. Kan bara nämna att under söndagen hängde vi även med resten av deras härliga gäng och Malin följde med oss hem till Emgårds andra kvällen. Kort och gott jag har haft det riktigt, riktigt, riktigt trevligt! Tack för att ni finns och förgyller mitt liv tjajor!
pusssss

Kommentarer
Postat av: jessica

Tack för att duuu finns!! och tack för dagarna! (:

2011-08-15 @ 21:22:28
URL: http://jessicaemgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0