well fact is I'll never gonna be the same again


Missade sista tåget hem från festivalen igår, ville ju se heeela Veronicas konsert! Så jag följde med min egna Veronika och sov hos hennes söta farmor. 4h sömn blev det. Åkte sen direkt till skolan, från malmö till Hässleholm. Det tog typ 1h och 10min, seg resa må jag säga! Satte mig i klassrummet lyssnade på när vår svensklärare pratade om myter och använde bibeln som ett exempel. Irritationen växte i mig men jag var alldeles för trött för att säga något, orkade inte engagera mig. Satt tyst hela lektionen, antecknade lite och när en timme gått rusade jag direkt till tåget igen. Och nu sitter jag här hemma. Har fräschat till mig lite och fått mat i mig. Så gott! Lyssnar en himla massa på spotify, för jag har premium! LYCKA! Näe nu får jag snart bege mig till tåget igen, nästa lektion börjar halv 13. Välplanerat schema eller hur? ;) HAHA!
pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0