where do we go when we go from here


Jahapp, då var man helt tillbaka i de gamla rutinerna igen. Under sommaren var det så enkelt att blogga, kameran var med överallt och det hände grejer hela tiden. Men nu då? Nu är det mest skola och läxor, hur kul är det för er att läsa om? Inge kul alls, förmodligen kommer jag blogga om det iaf i brist på annat liksom och i brist på tid för att göra något kreativt. Men tandborstning är vad jag sysslar med just nu i denna stund, det är är väl kul att blogga om...eller? Snygg är jag också i min pyjamas outfit, gratis tröja från mammas gamla jobb!
Jag skulle ju kunna skriva vad jag hittat på under dagen men det är ju inte heller så kul. Skola. Somnade i soffan. Dansade fuego med JK, Alice och en massa tanter på friskis. Käkade chorizo. Plugga Asiens karta. Okej jag ger mig, ni somnade när ni kommit halvvägs eller hur?
GODNATT!
pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0