måhända jag ser ut som ett mumintroll men sånt är livet

Jag har för mycket ord inom mig ibland, ikväll är en sådan kväll. Jag vill så gärna skriva men får ingen ordning på tankarna. Vilka ord bör jag skriva och vilka ska jag hålla för mig själv? Försökte leta upp någon fin bild att låta er titta på men hittade ingen som riktigt passade. Jag tog en ful webcambild och den kan ni ju få se i alla fall. Imorgon har jag en lektion, matte c. Det blir min sista mattelektion, min allra allra sista mattelektion någonsin. Det känns rätt bra. Mindre bra är att jag kommer vara i skolan hela dagen fast att jag bara har just en lektion 12.30-13.30, en mattelektion. Hata matte c. Näe godnatt med er!

Kommentarer
Postat av: ......

Det nya trollfacet ;)

2011-12-12 @ 22:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0