några ord om mitt liv just idag och du behöver absolut inte läsa dom


Tog fel tåg imorse hamnade i Eslöv, det var ganska dumt så jag fick vända där. Tills sist kom jag till rätt stad. Jag gick till frisören och sa
"Hej har du tid? jag vill klippa av mitt hår". Frisören hade tid med detsamma så hon klippte av det. Mattelektionen gick bra men jag insåg
hur sjukt mycket jag måste repetera för att ens klara kursen. På samhällen var jag så trött så jag halvt sov och var halvt medvetande, mina anteckningar blev en enda röra. Skrev en massa konstiga saker haha. Jag skulle skriva kreditpolitik men jag skrev George, jag känner ingen George? Fick sen reda på att Malin blivit sjuk, stackarn! Så helgsplanen gick i kras, så kan det va. Nu sitter jag här helt ensam hemma en fredagskväll med Mariah Carey skrikandes jullåtar i högtalaren och så lär det nog förbli.  Jag skulle ju kunna repetera matte om jag liksom får för mig att vara duktig..haha. Hoppas ni får en fin fredagskväll i alla fall! :) Nu ska jag gå och laga mat till mig själv, peace!

 


hahaha förlåt men jag älskar dom......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0