plötsligt log livet tillbaka mot mig


me and JK february 2011
Igår var domedagen, skrev nationellt prov i matte c. Jag är inget mattegeni och har legat på ig genom hela kursen, skall tilläggas att vi endast läst den på en termin. Idag fick jag veta resultatet. När jag skulle gå ut och prata med min mattelärare hade hon ett serious face på sig och jag kände direkt "nej det sket sig, hon ser inte glad ut". Hon ger mig poängen och skrattar "Hanna du låg precis under vg på provet, det är skitbra jobbat! Du ska vara stolt, som du kämpat verkligen!" Nu strålade hela hennes ansikte och jag drog en lättnads suck, jag är godkänd i matte c. BUHYAAH!
JK har skickat mig en lussbulle via pressbyrån så den ska jag hämta ut efter skolan som en belöning, så söt hon är Josseposse. Världens bästa Josefine. Men först skrivaskrivaskriva uppsats, jag börjar skymta ett lov där någonstans bakom samhällsekonomin, geografin och historian...snart så!

Kommentarer
Postat av: Lisa Amelie

Shittt va Gött! Grattis :)

2011-12-14 @ 14:36:58
URL: http://lisaamelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0