jultomten snälla ge mig snö så lovar jag att alltid vara snäll

Har varit full rulle de senaste dagarna och tänker skona er från att skriva ett långt tråkig redogöring kring vad jag hittat på men kul har jag haft iaf! Tänkte dock berätta att jag sitter ensam vaken här hemma i ett tyst hus och slår in julklappar såhär kvällen innan julafton. På spotify spelas gammal go julmusik på låg volym. Jag känner julstämningen spira i kroppen. Nu är det jul mina vänner. Känner mig ganska nöjd med mina klappar trots allt, hoppas att familjen också blir nöjd. Fast det är ju tanken som räknas, faktiskt på riktigt! Jag börjar känna mig som litet barn igen, jag är faktsikt lite spänd på alla klappar som väntar på mig. Undrar om jag någonsin kommer växa ifrån det, haha. Oj nu slog klockan över till julafton! så God Jul med er!
pusssss

source


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0