is one hour of joy worth two hours of pain



Sitter i köket och fördriver tiden med franska verb och min bäste vän spotify.
Helt hyfsad onsdags underhållning, för det är väl onsdag idag eller?
Jag har hållt på att säga "trevlig helg!" varje dag jag lämnat klassrummet denna veckan, känner mig verkligen motiverad för skolan. Hahaa måste rycka upp mig, det är inte okej att längta efter helg redan söndag kväll.
Dagen började inte bra, jag var inte långt ifrån att brista ut i gråt men den här morgonen fick jag dela med min snart fjortonåriga lillebror så det var bäst att hålla modet uppe. Imorse uppförde han sig helt okej ändå, han är rätt fin ibland min lillebror. Varje kväll innan han går och lägger sig säger han fortfarande godnatt och ibland är jag så inne i mitt eget att jag glömmer att svara, då blir han arg "HANNA JAG SA GODNATT!" hahaa still locking up to me for some whicked reason.
Näe nu ska jag sluta skriva innan jag skriver alldeles för mycket, hahahaa.
Godkväll med er! ((:
God bless you, puss

Kommentarer
Postat av: jessica

Bloggen är ett bra sätt att försriva tiden, hahaha! :D <3

2011-01-26 @ 18:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0