under ytan finns stora och små, under ytan finns det skratt och gråt


snuvig, hostig, ont i huvudet, illamående, trött  och lite gnällig. Så härligt att vara sjuk (y) känner mig sådär härligt snygg också, därav bilden!
Fick dock reda på att fina Linda nu fått sin dotter, åååååh vad glad jag blev! Lite jobbigt bara att hon och hennes man flyttat härifrån, saknar dom lite eller ja en hel del. Fast gänget har sagt att vi ska åka och hälsa på dom snart, SNART! Det blir nog bra :) 
Var i skolan halva dagen, har fått se provschemat det ser inte ut som att jag blir sysslolös den här terminen heller. Det var ju bra, vad skulle jag gjort annars liksom....
Näe men skola är bra, på nått sätt :))
Nu ska jag skriva klart bokrecensionen, tihihihh blir aldrig färdig -.-
poss och bless you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0