all good things come to an end


Dom har växt upp, jag har växt upp. Alla böckerna är publicerade och lästa. Alla filmerna är nu utgivna och sista delen ska ses ikväll. Blandade känslor, jag har längtat galet mycket efter denna filmen men nu är allt slut liksom. Det är sorgligt. Jag tillhör lite av en Harry Potter-generation. När jag var yngre hade jag en mapp på datorn full med bilder på Ron och Hermione. Samlade på dom. Jag tyckte dom var så söta ihop och gick bara och väntade på att de skulle bli ett par. Dom tog tid på sig minsann! Fast egentligen hade jag en liten crush på Ron, det är något med rödhåriga killar, det är något med Ronald Weasly! Haha! Jag är taggad inför att se den ikväll med Girlsen, alla säger att den är riktigt bra så jag hoppas sista delen lever upp till mina förväntningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0